עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
משקפי מגן

ציוד בטיחות נדרש לעבודות מתכת

עבודות מתכת הן כל העבודות שנוגעות לתחום הריתוך, המסגרות, בניה של ארונות חשמל או הנחה של מסגרות לחלונות, עבודות מתכת יכולות להיות בתחום הנדסת מכונות ויכולות להיות עבודות הנוגעות לתחום הרכב, מדובר על מלאכה שבאמת מקיפה שורה ארוכה של מקצועות ותחומים בעולם המודרני.

עבודות מתכת יכולים לבצע עובדים מתחומים שונים ואת העבודות הללו כמובן יש לבצע בזהירות. אולי זה הזמן להגיד כי מאז ומעולם ענף הבניה גבה לא מעט קורבנות שנחבלו או חלילה איבדו את חייהם משום שמדובר על תחום שיש בו מין הסכנה. ציוד בטיחות הוא לא מותרות אלא חלק בלתי נפרד מהעבודה של כל פועל וכל איש מקצוע.

מגן עיניים ומגן אזניים

מגיני עיניים ואוזניים הם הדבר הראשון עליו נמליץ עבור כל מי שמחפש עבודה בתחום המתכת. משקפי מגן הוא ציוד אלמנטרי וחשוב מאוד לרכוש ממי שיכול לתת לכם את הציוד הזה ברמה גבוהה דיה. ציוד מקצועי הוא לא מה שרוכשים בכל יום ולכן חשוב מאוד להקפיד על רכישה חכמה של ציוד שיחזיק מעמד לאורך שנים קדימה. מגן אוזניים ומגן עיניים זו ממש חובה ואתם פשוט לא יכולים להתחיל לעבוד בלי להיות בטוחים שהציוד הזה הולך אתכם.

כפפות מגן וחליפה להגנה מהחום

כפפות הן כמובן חלק מהציוד האלמנטרי שכל עובד חייב לעצמו, מדובר על כפפות עבות שתפקידן הוא להגן על הידיים גם מהחום וגם מהציוד שעלול במקרים מסוימים להביא לפציעות חמורות. ההיסטוריה מלאה בפועלים שנפגעו כתוצאה משימוש לא נכון במכונות המסוכנות הללו ולכן חשוב מאוד להקפיד על רכישה של כפפות מאיכות טובה שיחזיקו לאורך הזמן. הקפידו כמובן על רכישה של כפפות המתאימות לידיים שלכם, לא גדולות ולא קטנות. גם כדי שיהיה לכם נוח יותר לבצע את העבודה שלכם וגם כדי שזו תגן על הידיים שלכם באופן הטוב ביותר.

חליפת הגנה מהחום גם היא מרכיב חשוב אבל כאן יש מקום למשחק בהתאם לעבודה אותה אתם מבצעים. חליפת הגנה מהחום היא חלק חשוב שכן היא מאפשרת לגוף שלכם להישאר מוגן לכל אורך העבודה. אמנם הפיתוי להוריד חלק מהבגדים הוא גדול שכן העבודה מחממת את הגוף מה שלא פעם מעורר כמובן זיעה ואי נוחות, אבל הבריאות שלכם היא באמת הדבר החשוב ביותר שיש ואתם חייבים לשמור עליה מכל משמר.

שווה להשקיע כמה שקלים ולקבל מוצר איכותי

אל תזלזלו ואל תרכשו מוצר רק מפאת מחירו הנמוך. במקרים הללו תמיד שווה להשקיע עוד כמה שקלים ולקבל מוצר איכותי מאשר רכישה של מוצר מאיכות ירודה שבסופו של יום לא יגן עליכם כנדרש. בנוסף, ההמלצה היא אף פעם לא לרכוש את הציוד דרך האינטרנט אלא לבחון את המידות של הציוד המיוחד על מנת שזה יתאים לכם בדיוק ויאפשר לכם לבצע את העבודה שלכם בנוחות תוך הגנה מלאה על הגוף שלכם.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן