עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
מסכות נשימה

ציוד בטיחות נדרש לבדיקת גז ראדון

גז ראדון הוא גז שנפלט ממעמקי האדמה והוא נמצא בריכוז גבוה בעיקר בחללים סגורים, מחסנים ומקלטים. גז ראדון בכמות גבוהה עלול להיות מזיק בייחוד למבוגרים ולילדים צעירים. ההמלצה היא לא לוותר על בדיקה של גז ראדון במקלט או במחסן, פעם בשנה לפחות. המטרה של הבדיקה היא כמובן לשמור על דיירי הבית או הבניין, לשמור על הבריאות של מי שעלולים למצוא את עצמכם מחפשים משהו במחסן או נכנסים למקלט בגלל אזעקה, בלי לדעת כי הם חשופים לסכנה בריאותית של ממש.

מי יכול לבצע בדיקת גז ראדון

את הבדיקה לא יכול לבצע כל אחד. כדי לבצע את הבדיקה יש להיות בעל מקצוע, בעל ניסיון וידע. יתרה מכך, כדי לבצע בדיקת גז ראדון יש לקבל את ההסמכה הדרושה לכך. כך שאם אתם מחפשים מי שיבצע עבורכם בדיקה של גז ראדון, חשוב לזכור כי תמיד הדבר הנכון הוא לפנות לאנשי המקצוע הנכונים.

מה גם שהרבה פעמים, ללא ניסיון, אי אפשר לדעת מה הריכוז של גז ראדון שנחשב למסוכן באמת ומה הצעדים שיש לנקוט במידה ויש בעיה. בדיוק בשביל זה ישנם בעלי מקצוע שיכולים להושיט יד ולתת את המענה השלם, מההתחלה ועד הסוף, לאורך כל הדרך.

באיזה ציוד משתמשים בעת בדיקת גז ראדון

מי שאמונים על הבדיקה צריכים כמובן, ציוד מתקדם שיאפשר להם לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר. הציוד לבדיקה כולל כמה קבוצות של מוצרים.

הקבוצה הראשונה היא של גלאי גז, בהם משתמשים לבדיקת גז ראדון

כמובן, הדבר החשוב ביותר זה להצטייד במכשיר שימדוד את רמת הקרינה ואת הריכוז של הגז בחלל. המכשיר צריך להיות איכותי וכמובן, מתאים לביצוע המשימה. ישנם מכשירים שונים שנועדו לבדיקה של קרינה וכל אחד משמש למשהו קצת אחר. בודק מקצועי צריך שיהיה לו המכשיר הנכון ביד כדי לבצע את הבדיקה בצורה מקצועית ויסודית.

קבוצה שניה, ציוד מגן על כל סוגיו

ציוד מגן זה קודם כל מסכות נשימה, מסכות שמטרתן לסנן את האוויר ולאפשר לעובדים לנשום אוויר נקי במהלך הבדיקה. הרי אנחנו לא רוצים שאף אחד יפגע כתוצאה מביצוע הבדיקה. גם ציוד מגן קרינה דרוש במקרה הזה, מכפפות ועד כיסוי מגן לכל הגוף. גם במקרה הזה, חשוב שהציוד יהיה איכותי וכזה שעומד בתקן הישראלי. כאמור, המטרה היא לשמור על הבודקים בדיוק כמו על הדיירים שיבואו לאחר הבדיקה.

ציוד לעבודה בגובה

אמנם גז ראדון נמצא בריכוז גבוה בחללים סגורים בקומה התחתונה של הבית. במרתף, במקלט, במחסנים. אבל, לעיתים, דווקא משום שמדובר על חדרים וחללים שלא נמצאים בשימוש תמידי, על מנת להגיע לחלון, לפתח האוורור וכן הלאה, יש להיעזר דווקא בציוד בו אנחנו נעזרים לעבודות בגובה. כל מקרה לגופו ובכל פעם יש להפעיל שיקול דעת לקבלת התוצאה הטובה והמדויקת ביותר.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן