עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903

ציוד בטיחות נדרש לבדיקות אל הרס

תמיד אומרים שבעבר הכל היה פשוט יותר. במידה רבה, הטענה הזו היא בהחלט נכונה. בעבר היה באמת הרבה יותר קל ופשוט, בייחוד משום שלא היינו מודעים לכל הגורמים שיכולים לפגוע בבריאות שלנו. בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה ניכרת במודעות ומכאן אנחנו מבינים כי עלינו, בתור אנשים מודעים יותר, לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי לשמור על הבריאות של בני הבית שלנו ושל העובדים בבית העסק שלנו.

הסכנה יכולה להיות במוצרים שונים, בבתים שלנו, בחומרים בהם אנחנו משתמשים לבניה או לפיתוח, בשתי מילים, סכנות ותקלות יכולות להופיע בכל מקום. בדיוק בגלל זה אנחנו צריכים להשתמש בכל הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו, על מנת שנוכל לבחון את הממצאים בשטח ולהגיע למסקנות.

מה מייחד בדיקות אל הרס ומדוע הטכניקה הפכה פופולארית במיוחד

בדיקות אל הרס זו כותרת גדולה לשורה ארוכה של בדיקות הנעשות בטכניקות מגוונות, כאשר המטרה היא לבחון מוצרים או חומרים מבלי לפגוע במוצר. באופן הזה, הבדיקה מאפשרת לנו לגלות, במעוד מועד, האם יש תקלות העלולות להיווצר והאם יש מניעה מלהשתמש במוצר, מהצד השני, לא הורסים את הפריט עצמו, כך שאם אין בו שום בעיה, הוא בהחלט יכול למלא את תפקידו בלי שום בעיה.

באילו טכניקות שכיחות משתמשים בשביל לבצע בדיקות אל הרס

בדיקות אל הרס מתאפשרות באמצעות שימוש בשורה של טכניקות:

  1. בדיקה בעזרת חלקיקים מגנטיים, המאפשרים לנו לנתח את מידת ההולכה של חומרים כאלו ואחרים.
  2. בדיקה באמצעות נוזל. השימוש בנוזל יכול לאפשר לנו להבין מה התרכובת הכימית של חלק כזה או אחר במוצר.
  3. בדיקה באמצעות שימוש בגלי קול. ממש כמו שנראה באולטרסאונד, למשל.
  4. בדיקת גז ראדון. בדיקה של שיעור כמות הגז בחומר כזה או אחר. רק נזכיר כי מדובר על גז רעיל ומסוכן שלעיתים נמצא במצבורים גדולים במעבי האדמה או בתוך חללים סגורים.
  5. בדיקה ויזואלית או בעזרת תצלום וידאו. לפעמים נחדיר מצלמה לעובי המוצר, לעיתים פשוט נביט ונבחן את היסודות ההנדסיים של מבנה או מוצר מסוימים.

על מנת לבצע את העבודות הללו, העובדים חייבים להיעזר בציוד מגן

בסופו של יום, מטרתן של בדיקות אל הרס היא להבטיח את הבריאות של אלו הבאים עם המוצרים הללו, הפריטים והמבנים, במגע. כך שאם אנחנו מעמידים בסכנה את העובדים, לא עשינו בזה שום דבר. במה משתמש צוות העובדים בעת היציאה למשימה? הרשימה ארוכה במיוחד:

  • מוצרי בטיחות לידיים, כפפות עמידות במיוחד וכן הלאה.
  • מוצרים להגנה על מערכת הנשימה, מסכות אוויר, מסכות פנים, מסננים למסכות ועוד.
  • ביגוד חד פעמי, כזה שיש בכוחו להגן על הגוף.
  • גלאי גזים, שיאפשרו לעובדים להימנע מכניסה לנקודות בהן עלולה להיות בעיה.

מטבע הדברים, משום שאת הבדיקות עורך צוות מיומן ומנוסה, ציוד המגן הוא לא רק קריטי, אלא הוא גם כזה שהשימוש בו נעשה באופן מקצועי ונכון, לאורך כל הדרך.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן