עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
ציוד עבודה בגובה

ציוד בטיחות חובה לכל מטפס וגוזם

טיפוס וגיזום עצים בגובה הוא עסק מסוכן ביותר, וכדי להיות כמה שיותר מוגנים, יש להשתמש בציוד בטיחות מתאים. לא מעט מכם ודאי ישאלו את עצמם למה לא להשתמש במנוף או בכלי טכני אחר לביצוע עבודה כה מסוכנת? התשובה לכך היא, שכדי להגיע לתוצאות טובות בצורה נקודתית, עם כמה שפחות לכלוך ובלגן שמשאירים המנופים לאחר העבודה, שיקול הדעת והמיומנות של אנשים מקצועיים עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. אז באילו אמצעי בטיחות יש להצטייד בעת גיזום וטיפוס עצים בגובה?

ביגוד מותאם לטיפוס בגובה

על מנת להגיע להגנה מרבית של הגוף בעת גיזום עצים בגובה, יש להצטייד קודם כל בלבוש מתאים. לבוש מתאים לגיזום עצים בגובה כולל מגיני זרוע, השומרים על הידיים שלכם משבבים של עץ שניתזים בזמן שימוש במסור חשמלי או מענפים חדים ובולטים שעשויים להיתקל בהם בזמן הגיזום. גם כפפות הן פריט לבוש חובה בשביל להגן על הידיים משפשופים ולהקל על האחיזה ההדוקה שדורש הטיפוס. מעל בגדי היום יום, יש ללבוש חולצה וזוג מכנסיים אשר עומדים בתנאי הגיזום הקשים, כלומר חסינים בפני חתכים וחתיכות עץ שעפות בדרך. ולסיום, החלק התחתון בגוף – נעליים. נעליים טובות לביצוע גיזום עצים בגובה יהיו נעלי עבודה אטומות, חזקות ונוחות לטיפוס.

איך להגן על האיבר הכי חשוב בגוף – הראש שלכם

בכדי להגן על הראש והפנים בזמן הטיפוס לגובה, יש להצטייד בקסדה מתאימה. על הקסדה להיות נוחה, מאווררת במידה בכדי לאפשר לכם לנשום כראוי, ולא כבדה ומסורבלת בצורה שתקשה עליכם לראות את הפעולות שתבצעו. בנוסף לקסדה יש להצטייד במשקפי מגן, שישמרו על העיניים שלכם מגרגרי חול, חתיכות עץ קטנות ועלים. בכדי להגן על האוזניים שלכם, מומלץ להצטייד גם במגני אוזניים שיחסמו רעשים חזקים, כמו למשל רעש המסור שנמצא בשימוש תדיר בזמן גיזום עצים בגובה.

רתמת גוף לטיפוס בגובה

בזמן טיפוס לגובה, אתם מנותקים לחלוטין מהקרקע. העץ עצמו הוא לא מה שאמור להחזיק אתכם יציבים באוויר, שכן הוא עשוי להיות רעוע וגם לא מאפשר תנועתיות מספקת בכדי להגיע לכל חלקיו. לפיכך, לצורך שמירה על עצמכם במצב יציב ובטוח בעודכם באוויר, עליכם להצטייד ברתמת גוף ובחבל טיפוס. רתמת הגוף מתלבשת עליכם כמו מעין תיק גב, עם סגירה בטיחותית באזור החזה והבטן התחתונה. הרתמה אמורה להרגיש כמו חיבוק טוב – חזקה, אבל לא חונקת. אל הרתמה מחברים חבל (יש אפשרות לרכוש רתמה עם חבל מובנה) כשאת החבל תחברו לאזור יציב בעץ וכך תוכלו להישאר בבטחה בגובה ללא חשש מנפילות.

לסיכום, טיפוס וגיזום עצים בגובה רב הוא לא עניין להקל בו ראש. ציוד הגנה איכותי ומקצועי ילווה אתכם לאורך שנים ארוכות ויגן על גופכם מתאונות מצערות שעשויות להסתיים בצורה טרגית. ציוד הבטיחות יאפשר לכם גם להתמקד באופן מלא בעבודה החשובה שהגעתם לעשות, מבלי להסס ולחשוש מהתזוזות הרבות שדורשת העבודה. זכרו, העצים זקוקים לכם בשיא כוחכם, שכן אתם שומרים על האסתטיקה, הבריאות ותוחלת החיים שלהם. עבודה חשובה זו מתבצעת על הצד הטוב ביותר רק אם תוכלו להתרכז בפעולות המורכבות והחשובות שהיא כוללת.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן