עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
ערכות עזרה ראשונה

מה צריך להיות בערכת עזרה ראשונה?

שגרת החיים שלנו מצריכה אותנו לא אחת להתמודד עם אירועי חירום, כאשר טיפול ראשוני מיידי יכול להיות מציל חיים. בכדי להתמודד עם אירועים אלו, הומצא תיק עזרה ראשונה, אותו ניתן לקחת בקלות לכל מקום בו אנו נמצאים- בית, עבודה או טיול. בכדי שערכת עזרה ראשונה אכן תהיה אפקטיבית, כדאי שנדע מה צריך להיות בערכה זו

טיפול ראשוני מציל חיים

עבור רובנו, שגרת חיינו מתנהלת על מי מנוחות ונעה בין הבית לעבודה ומידי פעם טיול מהנה. אך גם בשגרת חיים רגילה ללא אירועים מאתגרים, מקרי חירום בלתי צפויים יכולים לקרות- משריטה קטנה המצריכה פלסטר ועד תרופות מצילות חיים. טיפול ראשוני ומיידי יכול להיות מציל חיים ממש.

אמנם לא תמיד ניתן לחזות מראש מצבי חירום, אך ניתן להיערך אליהם בצורה כזאת היכולה להפחית באופן ניכר את האפשרות לסכנת חיים. לשם כך הומצא תיק עזרה ראשונה, המכיל ציוד לשעת חירום, אשר גם אדם ללא הכשרה רפואית, יכול להשתמש בו בכדי להעניק טיפול ראשוני ומיידי במידת הצורך.

התאמת התכולה לכמות האנשים ואופי המקום

תכולת ערכות עזרה ראשונה, או ארון עזרה ראשונה, משתנה בהתאם לכמות האנשים הצפויים להימצא במקום המיועד ולאופי המקום בו הציוד מאוחסן. כך לדוגמא, יהיה הבדל ברשימת הציוד בין מסעדה לגן ילדים ובין טיול או פעילות ספורטיבית.

בכל פעילות ומקום אליו אנו יוצאים, חשוב שערכת העזרה ראשונה תהיה זמינה ונגישה, כך שאכן יתאפשר להעניק טיפול מיידי במהירות האפשרית. ככל ומדובר בפעילות חברתית או בתא משפחתי, מומלץ להתאים את ציוד עזרה ראשונה לצרכים הספציפיים של כל אחד ואחד.

אז איזה ציוד צריך להימצא בערכה?

ערכת חבישה – בכדי לטפל בפצעים מקומיים, חבלות ושריטות, כדאי שהערכה שלכם תכיל פדים לחבישה, פלסטרים ותחבושות אלסטיות.

חומרי חיטוי – משחות לחיטוי כמו יוד, או תמיסת סביעור, יכולות לשמש אתכם במקרה של פצעים וכוויות קלות לפני החבישה.

תרופות – כדאי לקחת אתכם תרופות להורת החום, שיכוך כאבים שונים (ראש, בטן ועוד). במקרה של תרופות חשוב להקפיד על אחסון מיטבי ולוודא את התוקף שלהן.

כלים – מספריים, מחט, חוט תפירה, מסכה כירורגית, וכפפות חד פעמיות (לטקס, כפפות גומי או ניילון).

התאמת הציוד למקומות ציבוריים

כאשר מדובר במקומות ציבוריים, מגוון האנשים הוא רחב ומגוון כך שקשה יותר להתאים את הציוד באופן ספציפי לכל אדם ובעיותיו הרפואיות. אך מעבר לציוד הבסיסי שהזכרנו לעיל, ישנם כמה פריטים שחשוב שיהיו בערכות עזרה ראשונה במקומות ציבוריים.

באמצעות אפוד זוהר עם כיסים, תוכלו לאחסן את הציוד הנדרש לכם מארון בו נמצאת ערכה לעזרה ראשונה ועד ההגעה למקום האירוע. כמו כן, באמצעות הצבע הבולט יוכלו גורמי הרפואה הרלוונטיים לזהות אתכם במהרה ולקבל את הפרטים המתאימים. בנוסף, על פי חוק, בכל מקום ציבורי בו נמצאים מעל 500 אנשים, נדרש שיימצא מכשיר החייאה אוטומטי.

לצפייה בכל מוצרי ערכות עזרה ראשונה לחצו כאן

 

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן