עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
נעלי בטיחות

לאיזה סוגי עבודות יש להשתמש בנעלי בטיחות?

נעלי בטיחות הם הגדרה כוללת למוצרי הנעלה המיועדים לכל אילו מביניכם הנדרשים לנעילת נעליים סגורות, לרבות, פועלי ייצור, עובדי בניין, עובדים בענף החקלאות, עובדי מוסך והרשימה עוד ארוכה. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על סוגי העבודות בהן נדרש שימוש יומיומי בנעלי בטיחות ומידע על מאפייני הנעליים המומלצות ביותר.

סוגי נעליים להגנת הרגליים במקום העבודה

כאשר מדברים על מוצרי הנעלה לסביבת העבודה המחייבת נעילת נעליים סגורות, מדברים למעשה על 2 סוגים עיקריים של מוצרי הנעלה, האחד כולל בתוכו דגמים שונים של מגפי בטיחות, והשני כולל בתוכו דגמים שונים של נעלי בטיחות, כאשר מגפי הבטיחות מיועדים לכל אילו מביניכם הנדרשים להגנה מיטבית על הרגליים מפני נוזלים וכימיקלים שונים, ואילו נעלי הבטיחות נחוצים לכל אילו מביניכם הנדרשים לעבודה במפעלים, מחסנים, שטחים פתוחים וכדומה.

מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים נעלי/מגפי בטיחות?

בפתח הדברים נציין את העבודה שרכישה של נעלי בטיחות או מגפי בטיחות מומלץ שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים במכירת ציוד מגן אישי, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם נעלי בטיחות או מגפי בטיחות איכותיים ועמידים לצורך ביצוע כל סוגי העבודות. מעבר לכך, בחירת נעלי/מגפי בטיחות חשוב שתעשה בהתאם לאיכויות מוצר ההנעלה, מידת הנעליים המדויקת עבורכם ונוחות כף הרגל בתוך הנעל גם לאחר שעות עבודה ממושכות.

נעלי בטיחות מומלצות

אם גם אתם מעוניינים להעניק לכפות רגליכם את ההגנה המיטבית לאורך כל שעות העבודה במסגרת ביצוע עבודות שונות המחייבות נעילת נעלי בטיחות סגורות, אנו ממליצים לכם לרכוש אחד משני דגמי נעלי הבטיחות הבאים:

  • נעל עבודה עם רמת בטיחות S3 – נעל איכותית ובטיחותית המשלבת בתוכה עור עליון, ביטנה איכותית ולשון וצווארון מרופדים לנוחות מושלמת. נעל בטיחות מסוג S3 מותאמת לסביבת עבודה בתנאים קשים ומורכבים והיא מתאפיינת בין היתר בעמידות גבוהה לנוזלים. חשוב לציין שמדובר בנעל קלה ונוחה למרות המראה הדומיננטי שלה.

נעלי בטיחות

  • נעלי בטיחות RSS – נעל איכותית עם עור עליון בעלת עמידות גבוהה לנוזלים המשלבת בתוכה סוליית PU דו שכבתית בעלת מקדם החלקה. הנעל משלבת בתוכה גם ביטנה איכותית כאשר הלשון והצווארון מגיעים עם שכבת ריפוד לנוחות מיטבית. נעל זו מתאימה לסביבת עבודה בתנאים קשים ולמקומות עבודה בהם קיים חשש וסיכון להחלקה.

נעלי בטיחות RSS

ציוד בטיחות נוסף להגנה על הרגליים

לצד נעלי בטיחות ומגפי בטיחות לסביבת עבודה בתנאים קשים, תוכלו למצוא פריטי ציוד בטיחות נוספים המיועדים לצרכי הגנה על הרגליים בסביבת העבודה, וביניהם: קרסוליות לאילו מביניכם העוסקים בביצוע עבודות ריתוך, ערדליים העשויות לטקס בעלי עמידות גבוהה למים, שמן ונוזלים נוספים, כיפות מגן ללבישה על סוגי הנעליים לכל אילו מביניכם הנדרשים לביקור בסביבת עבודה בתנאים קשים, ודגים שונים של מגפי בטיחות.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן