עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
ארון בטיחות אדום קומפקטי לאחסון צבעים, דיו, אירוסולים ודליקים, נפח 12 גלון, סגירה ידנית, מק"ט 8912011

כיצד לבחור ארון בטיחות המתאים לצרכים שלנו?

אחד הגורמים המרכזיים להתפרצות שריפות ותאונות במקומות עבודה, הינו אחסון לקוי של חומרים מסוכנים. על מנת לשמור על בטיחות העובדים, המכונות וסביבת העבודה חשוב להתאים את ארון האחסון למאפיינים של החומרים השונים. ארונות בטיחות לאחסון חומרים מסוכנים משמשים לארגון, אחסון והפרדת מיכלים המכילים נוזלים מסוכנים או דליקים.

 לכל חומר מסוכן ארון אחסון ייעודי – בחרו את הארון המתאים לכם.לפניכם סקירה של כל ארונות האחסון השונים, לכל ארון צבע שונה המתאים לסוג החומר- כך תוכלו לבחור את הארון המתאים לצרכים שלכם.

ארון בטיחות צהוב – לאחסון חומרים דליקים

ארונות בטיחות צהובים נועדו לאחסון בטוח של נוזלים דליקים, חומרי הדברה, חומרים מזיקים, ממיסים, כימיקלים וחומרים מסוכנים אחרים.
ארונות הבטיחות של חברת JUSTRITE מעניקים מספר פונקציות:
• שמירה על ארגון מסודר של הנוזלים המסוכנים.
• עמידות בתקנות OSHA ובתקנות הגנה מפני אש.
• זמן פינוי בטוח במקרה של שריפה.
• זיהוי והזהרה מפני תוכן דליק
• הגדלת הכמות המותרת של נוזלים דליקים בשטחי בקרה.

ארון בטיחות כחול – לאחסון קורוזיביים וחומצות

ארונות הבטיחות הכחולים עוצבו ותוכננו במיוחד על מנת לאחסן בבטחה חומרים קורוזיביים, חומצות, בסיסים וממיסים. הארונות הכחולים של חברת JUSTRITE הוכחו כעמידים בפני אש, קיבלו אישורי FM ועמדו בתקנות הבטיחות המחמירות ביותר לאחסון נוזלים דליקים. ארונות הבטיחות זמינים במבחר גדלים, ניתנים להתאמה מרבית לסביבת העבודה ונוחים לשימוש.

ארון בטיחות אדום – לאחסון פחיות צבע, דיו ומיכלי אירוסלים

ארונות בטיחות אדומים מיוצרים גם הם על ידי חברת JUSTRITE ובעלי 10 שנות אחריות. הארונות מיועדים לאחסון נוח ולהפרדה בטוחה של תרסיסי דיו, פחיות צבע ומיכלי אירוסלים. הארונות מאושרים על ידי תקן FM ועומדים בתקנים של OSHA ו- NFPA.

ארון בטיחות ירוק – לאחסון חומרי הדברה

ארונות בטיחות ירוקים מעניקים אחסון בטוח של חומרי הדברה, קוטלי עשבים, דשנים וכימיקלים אחרים. כאשר חומרים אלו מאוחסנים בצורה לא נכונה הם עלולים לגרום לסכנה ממשית לאנשים ולסביבה. ארונות הבטיחות מבטלים את סכנת הטפטוף והשפיכה במהלך העברת חומרי ההדברה, בעזרת הפרדה חכמה של הנוזלים המאוחסנים בסביבת העבודה.

הארונות מאושרים על ידי תקן FM ועומדים בתקנים של OSHA ו- NFPA. ארונות הבטיחות הירוקים בדגמי סגירה עצמית עומדים גם בקוד האש הבינלאומי.

ארון בטיחות לבן עשוי פוליאתילן – לאחסון חומרים אגרסיביים

ארון בטיחות עשוי מפוליאתילן קיים ב- 2 דגמים, הארון מיועד לאחסון חומרים קורוזיביים אגרסיביים. הארונות כוללים: מקום לקביעת מידוף לפי הגובה הדרוש, ברגיי כיוונון, מדף אחד, 2 דלתות עם מנגנון סגירה ידני וחלקו התחתון של הארון משמש כמאצרה במקרים של דליפה ושפיכת חומרים מסוכנים.

ארונות בטיחות צהובים – לאחסון חביות

הארונות מיועדים לאחסון בעמידה של חביות עם חומרים מסוכנים. הארונות בעלי סגירה ידנית, עשויים מתכת מגולוונת וחסינים מאש. הארונות כוללים: 2 דלתות עם מנגנון סגירה ידני, מדף אחד, ברגיי כיוונון, 2 פתחי אוורור קולטי רשף, 3 נקודות נעילה החלק התחתון משמש כמאצרה והארון בעל דופן כפולה עפ"י התקנים המחמירים העוסקים באיכות והגנה מפני אש.

חברת MAXSISSAFE, הינה אחת מהחברות המובילות בייבוא, שיווק ואספקת מוצרי בטיחות וציוד לאיכות הסביבה. החברה עומדת בתקנים הבינלאומיים והישראלים המחמירים ביותר. אנו מספקים פתרונות בהתאם לצרכים של כל לקוח ומסייעים לו בבחירת הכלים הנכונים תוך התחשבות במשתנים הנמצאים בסביבת העבודה.

 

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן