עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
קסדות מגן

חשיבות עבודה עם קסדות מיגון תקניות ומה צריך לשים לב

יש לא מעט מקומות עבודה וסוגי עבודות אשר מצריכים שימוש באמצעי מיגון שונים, כאשר, אחד מהנפוצים והמשמעותיים שביניהם הוא קסדת מגן. תפקידה של הקסדה היא להגן על הראש של העובד מפני מכות בראש – או הקטנת עוצמת הפגיעה במקרים בהם חפצים כאלו ואחרים יפגעו בראשו. חשוב לציין שישנם לא מעט סוגים של קסדות שכאלו, אשר נבדלים אלו מאלו במגוון רחב של פרמטרים – כאשר, קיימת חשיבות גבוהה לבחור אתה קסדה בקפידה ולהתאים אותה לסוג העבודה – כך לדוגמא קסדות מטפסים או קסדות המיועדים עבור כאלו אשר עובדים בגובה, יכולות להיות שונות מאותן קסדות מגן לעבודה בעבודה בקרקע וכיוצא בזה.

קסדות מגן – קווים לדמותן

קסדות מגן מורכבות מחלקים שונים, כאשר, כל חלק חייב לעמוד בסטנדרטים קפדניים, על מנת לתרום את חלקו לאיכות של הקסדה ולהתאמה שלה לשימוש כאמצעי מיגון. כך לדוגמא, קסדת מגון אמורה להיות בעלת כיפה חיצונית אשר עשויה מחומר קשיח במיוחד, מה שיאפשר לה להגן על הראש של החובש אותה מפני טראומה או חבלות. קסדה יכולה לכלול פתחי אוורור ויכולה גם להיות לא מאווררת – כאשר, הבחירה בסוג הקסדה אמור להיות מותאם לסוג העבודה – כך לדוגמא, קסדה עם פתחי אוורור איננה מספקת הגנה חשמלית ובמידה ויש צורך בהגנה כזאת, יש לבחור בקסדה לא מאווררת ולוודא שהיא אכן מספקת הגנה שכזאת. החלק אשר מקיף את הכיפה של הקסדה אמור להיות מוגבה, על מנת למנוע מלחות וזיעה מלטפטף על הפנים של חובש הקסדה ולהפריע לו במהלך העבודה.

 

קסדות מטפסים

 

הסוגים השונים של קסדות המיגון

כל מי שתר אחר קסדות מיגון עתיד לגלות סוגים שונים של קסדות, אשר נבדלים אלו מאלו במגוון רחב של פרמטרים כך לדוגמא, ניתן למצוא קסדת מגן עם ראצ'ט, קסדת מגן ללא ראצ'ט, קסדת מגן עם פתחי אוורור או בלעדיהם. בכל מקרה, בהליך בחירת הקסדה, קיימת חשיבות גבוהה להתאים אותה לסוג העבודה וכמובן לא לבחור קסדה של קורקינט חשמלי, לשים דגש משמעותי על המפרט הטכני של הקסדה – כאשר, יש לבדוק מאלו חומרים היא עשויה, מה התקנים בהם היא עומדת והאם היא אכן ערוכה להגן על ראשו של המשתמש בצורה הטובה ביותר. פרמטר נוסף שחשוב לשים דגש עליו נוגע למותג אשר עומד מאחורי אותה הקסדה – כאשר, בחירה בקסדה אשר מאחוריה עומד מותג עולמי בעל שם בתחום, יכולה להסב הרבה שקט נפשי הן למשתמש בקסדה והן למי שסיפק לו אותה.

ביצוע הבחירה הנכונה

כאמור, הבנת הדרישות והצרכים מאותן קסדות מיגון ודגש על המפרט הטכני ועל התכונות השונות, מהוות כדרך משמעותית בדרך לביצוע החברה הנכונה. מעבר לכך, חשוב לוודא שהחברה ממנה מתבצעת ההזמנה הינה חברה מקצועית, מנוסה ואמינה אשר מציעה היצע רחב של אפשרויות ומקפידה לעבוד עם מותגים מובילים בתחום.

 

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן