עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
הגנת השמיעה

הכירו את סוגי אטמי אוזניים הקיימים בשוק

מוקדי רעש בסביבת העבודה עשויים להוביל לירידה מתמשכת באיכות השמיעה בקרב העובדים, וזאת בנוסף לבעיות פיזיולוגיות ונפשיות נוספות כגון מצבי סטרס ולחץ, חוסר ריכוז ומיקוד וכדומה. כפועל יוצא מכך,  כל מעסיק בישראל מחויב בביצוע בדיקת רעש במקום העבודה על פי חוק, כאשר מטרת הבדיקה היא לקבוע את עוצמת הרעש ואת דרכי המיגון מפני מוקדי הרעש במידת הצורך. אם גם אתם מעסיקים או מועסקים במקומות עבודה רועשים, אנו ממליצים לכם להצטייד באמצעי הגנה מתאימים להגנת השמיעה.

מוצרי הגנת השמיעה 

מוצרי הגנה השמיעה מהווים ציוד בטיחות לכל דבר ועניין והם כוללים דגמים שונים של אוזניות נגד רעשים ודגמים שונים של אטמי אוזניים. מוצרים אלו מומלץ שיהיו מוחזקים בכל מקום עבודה רועש בו נדרשים אמצעי הגנה מתאימים לצמצום חשיפה למוקדי רעש.

סוגי אטמים לאוזניים

כאשר מדברים על אטמי אוזניים לסביבת עבודה רועשת, מדברים למעשה על 2 סוגים עיקריים של אמטים לאוזניים, סוג אחד כולל דגמים שונים של אטמי אוזניים חד פעמיים וסוג אחר כולל דגמים שונים של אטמי אוזניים רב פעמיים.

אטמים לאוזניים מסוג אטמי אוזניים חד פעמיים הם למעשה אטמים המיוצרים מחומר מסוג פוליאוריתן מוקצף והם מתאפיינים במבנה קונוסי המותאם למבנה של תעלת האוזן. מנגד, אטמי אוזניים רב פעמיים הם מוצרי אטימה לאוזניים המיוצרים מסיליקון והם משלבים בתוכם חוט בטיחות לשימוש רב פעמי. האטמים הרב פעמיים לאוזניים הם בעלי שלוש דרגות אטימה שונות אותן ניתן להתאים לעוצמת הרעש ולמרחק הפיזי בין האדם העושה בהם שימוש למוקד הרעש.

חשיבות השימוש באמצעי הגנת השמיעה

בכל סביבת עבודה רועשת, קיימת חשיבות להימצאותם של אמצעי הגנת השמיעה לרווחת העובדים וזאת כחלק מתנאי העבודה המונהגים בחוק. ציוד בטיחות לצורך הגנת השמיעה מהווה ציוד מגן אישי לכל דבר ועניין ועבור כל עובד/ת הנדרש לשהות ממושכת במקומות עבודה רועשים. חשוב לציין שהשימוש באטמי אוזניים חד פעמיים או רב פעמיים מומלץ גם לאילו המבקרים במקומות עבודה רועשים לפרקי זמן קצרים.

השימוש באמצעי הגנת השמיעה דוגמת אוזניות נגד רעש או אטמים לאוזניים, חשוב שייעשה באופן קבוע על ידי כלל המועסקים במקומות עבודה רועשים וזאת לצרכי צמצום פגיעה באיכות השמיעה לאורך זמן ו/או היווצרות בעיות פיזיולוגיות ונפשיות נוספות הקשורות באופן ישיר לעוצמת הרעש והשפעה על גופנו.

רכישת מוצרי הגנת השמיעה – היכן ?

בדומה לרכישת כל פריט אחר בקטגוריית ציוד בטיחות, גם רכישה של מוצרי הגנת השמיעה מומלץ שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי שיווק של ציוד מגן אישי. באופן זה תוכלו להבטיח לעצמכם מוצרי מיגון איכותיים ובטיחותיים המותאמים לכל צורך בטיחותי בסביבת מקום העבודה. מחפשים אחר מוצרים איכותיים להגנת השמיעה בסביבת עבודה רועשת? לחצו כאן

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן