עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903

הכירו את מוצרי הבטיחות הדרושים בכל עסק

כל עסק, קטן או גדול, צריך לדאוג לבטיחות במקום העבודה. בטיחות העובדים, לקוחות ואנשים הנמצאים בסביבת העסק, מבטיחה שקט נפשי ושמירה על בריאותם המלאה של כלל באי העסק. בכדי להבטיח סביבת עבודה בטוחה, ישנם כמה מוצרי בטיחות שמומלץ שיימצאו בכל עסק.

בטיחות במקום העבודה

הקמה ותפעול של עסק עצמאי אינו תהליך קל ופשוט, והוא מלווה בבירוקרטיה רבה והמון אחריות, במאמץ להגיע למוניטין וביסוס העסק שלכם. אך מעבר לכך, בראש ובראשונה יש לדאוג לשמירה על ביטחונם של כלל באי העסק- עובדים ולקוחות כאחד. חשיבות זו לשמירה על בטיחות באי העסק, אף מעוגנת בחוק ומוטלת על 'המחזיק במקום העבודה' וקובעת כי עליו להקפיד על סביבת עבודה בטיחותית.

מטבעו של עסק, הפתוח לציבור הרחב ומיועד לקהל לקוחות רחב ומגוון, שנמצאים בו אנשים רבים- ילדים, נוער, מבוגרים וזקנים. נוסף על כך, נמצאים בסביבת העבודה גם העובדים, ספקים ונותני שירות למיניהם, כך שעלינו להתאים מוצרי בטיחות לכלל האפשרויות ומקרי החירום העלולים להתרחש.

ציוד עזרה ראשונה

כפי שהזכרנו, במקום ציבורי דוגמת עסק, ההיתכנות למקרי חירום רפואיים הינה גבוהה יותר. במקרי חירום אלו, טיפול ראשוני ומיידי יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות, ולכן חשוב שיהיה בעסק ארון עזרה ראשונה עם הציוד המתאים, אשר גם אדם ללא הכשרה רפואית יוכל להשתמש בו עד להגעת העזרה הרפואית המתאימה.

את ארון העזרה ראשונה יש למקם במיקום נגיש ונוח, ולהקפיד כי יכיל את הציוד הבסיסי והמתאים כמו- ערכת חבישה, חומרי חיטוי, תרופות, מזרק נגד אלרגיות, ערכת החייאה אוטומטית, כלים שונים (מספרים, מחט, מסיכה וכדומה) ועוד.

ציוד עזרה ראשונה

ציוד בטיחות בעבודה

אמנם קשה לצפות מקרי חירום רפואיים, אך באמצעות ציוד בטיחות מתאים, ניתן לצמצם באופן משמעותי את אפשרויות הפגיעה השונות של באי העסק.

באמצעות שטיח למניעת החלקה או כפתורי נירוסטה, ניתן למנוע החלקות ופציעות שונות, בעיקר כשמדובר ברצפה רטובה. אביזרים אלו שומרים על בטיחות העובד ו/או הלקוח ומבטיח מעבר בטוח ללא סכנת החלקה.

מגני אצבעות או מאטי דלת, יסייעו אף הם במניעת פגיעות אצבעות הידיים או טריקה חזקה של דלתות העסק על באי העסק.

ציוד בטיחות בעבודה

ציוד מיגון אישי

ציוד בטיחות לעבודה צריך להתייחס גם לעובדים המתפעלים את העסק, נמצאים בו לאורך זמן ולמעשה חשופים הרבה יותר לפגיעות ופציעות שונות. ציוד מגן מתאים יספק לעובדים את ההגנה הדרושה ויאפשר להם לבצע את עבודתם באופן מיטבי ובטוח.

כפפות מגן, משקפי מגן, ציוד מיגון נשימה, כלי עבודה או בגדי עבודה מתאימים, הם רק חלק מציוד המיגון האישי שעל בעל העסק לספק לעובדים, חלקם אף על פי תקנות החוק לבטיחות בעבודה. בכל מקרה לגופו, יש לבחון את התאמת הציוד הנדרש, בהתאם לאופי העבודה ותקני הבטיחות הנדרשים.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן