עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
ציוד בטיחות לשיפוצניקים

הכירו את הציוד שכל שיפוצניק/נגר צריך

בעלי מקצוע בתחום השיפוצים והנגרות זקוקים לארגז כלים ייעודי שיאפשר להם לבצע את העבודה מהר, בצורה בטיחותית ולפי החוק. במאמר הבא נציג את הציוד המרכזי ונסביר איך הכי כדאי לבחור אותו

השוואה בין סוגים שונים של ציוד בנייה מגלה הבדלים יחסית גדולים בין בעלי מקצוע. לא כל נותני השירותים ובעלי המקצוע משתמשים באותו ציוד, מה גם שהחוק עצמו מתייחס אחרת לעבודות שונות. אז כדי לבצע את העבודה מהר וביעילות, חשוב להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות ובעיקר להתאים את הציוד לסוג העבודה.

הנה למשל חלק בלתי נפרד מארגז הכלים שחייב להיות בהישג ידו של כל קבלן שיפוצים או נגר:

  1. משקפי מגן

משקפי מגן שכיחות יותר אצל נגרים מאשר שיפוצניקים, אבל הן חשובות באותה מידה. ראשית, משקפי המגן מאפשרות לשמור על הבטיחות גם תוך כדי עבודה אינטנסיבית על חומרי גלם שונים ובעיבוד שבבי של מתכת. שנית, משקפי המגן נוחות מאוד ולמעשה אין שום סיבה לוותר עליהן. אם בוחרים נכון משקפי מגן לפי מידות וצרכים, אפשר לבצע איתן את כל סוגי העבודות באופן מהר, בטיחותי וחוקי.

  1. כפפות עבודה

החוק בישראל מחייב לבצע עבודות מסוימות עם כפפות מתאימות. באמצעות כפפות עבודה ניתן להגן על הידיים ועל פלג הגוף המרכזי, למנוע שחיקה וחיכוך ולייעל את התפעול של חומרי גלם מסוימים. בנוסף, כפפות עבודה מונעות החלקה ולכן הבטיחות שלהן היא גם ישירה וגם עקיפה.

  1. קסדת בטיחות

אי אפשר לבצע עבודות שיפוצים או עבודות נגרות בבית הלקוח בלי להשתמש בקסדת בטיחות. יתרה על כך, החוק מחייב קסדת בטיחות בעבודה בגובה של מעל 2 מטר ומי שלא מקפיד על התקנות עלול להיחשף לשורה ארוכה של סנקציות וקנסות. החדשות הטובות הן שכיום קסדות הבטיחות איכותיות יותר מאי פעם, לכן הן מאוד נוחות ומאווררות גם במהלך עבודה מאומצת וממושכת.

  1. ציוד מגן אישי

יש סוגים שונים של ציוד מגן אישי והסוד הוא להתאים אותו לאופי העבודה. אפשרות אחת למשל היא להתמקד רק בציוד מגן שמתאים לפלג הגוף התחתון, כגון נעלי בטיחות חזקות עם סוליה עבה או מגני קרסוליים. מנגד, אפשרות אחרת היא להתאים את ציוד המגן לפלג הגוף העליון ולשלב אותו עם כפפות וכאמור קסדה. עבור שיפוצניקים ונגרים, התאמת הציוד היא חלק מדרישות המקצוע.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן