עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
ציוד מגן

ביגוד וציוד מגן בעיבוד שבבי

עיבוד שבבי הוא הכלי החשוב ביותר שיש לעולם הפיתוח להציע. עיבוד שבבי זו טכניקה המאפשרת לנו, להפיק מחומר גלם מוצר אחר, חדש. לפני שמורידים את השרטוט לפס הייצור ומתחילים בייצור המוני של מוצר כזה או אחר, קודם כל, יש להכין דמו. לפני הכל יש ליצור את המוצר ולהבין האם השרטוט תואם לתוצאה בפועל, האם יש שינויים אותם כדאי לבצע בכל זאת.

כאשר אנחנו ניגשים ליצירה של עצם כזה או אחר, חלק מתוך מערכת גדולה יותר, קיימות שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא ליצור חלק על ידי הוספה של חומר לחומר קיים. למשל, לחבר בין שני מוטות ברזל. אבל, הטכניקה הזו, לא רק שהיא הרבה פעמים מכבידה על המוצר הסופי, שכן בנקודת החיבור יש נקודת תורפה, אלא, הטכניקה הזו לא מאפשרת לטכנאי לדייק בצורה מושלמת, בדרך להכנה של החלק האמור. עיבוד שבבי לעומת זאת, בייחוד בטכניקה של CNC, הוא משהו אחר לחלוטין.

עיבוד שבבי CNC זה עולם אחר

אנחנו חיים בעידן בו הפיתוח הטכנולוגי כבר יצר את התחושה, כאילו המכונות יכולות לעשות הכל. אבל האמת היא כי זה לא ממש נכון. מכונה בסוף עושה מה שהיא נועדה לעשות לכתחילה. בעבר, תהליך של עיבוד שבבי היה תהליך מורכב מאוד. שכן כל פעולה אותה היינו רוצים לבצע על החומר, היה צריך לתכנת בנפרד. פעם אחת המכונה הייתה נעה קדימה, פעם אחרת אחורה, פעם שלישית מבצעת משהו אחר. כלומר, העבודה נתקעה כל הזמן, לא הייתה זרימה טבעית. מטבע הדברים ניתן רק לנחש כמה תקלות נבעו כתוצאה מהתהליך המסורבל הזה.

מכונת CNC זו מכונה שפותחת את התהליך של העיבוד השבבי לעולם חדש. המכונה היא מכונה מתקדמת במיוחד. בעזרת תוכנה מיוחדת אפשר להכניס את השרטוט של המהנדס לתוך המכונה, בעזרת המחשב. לאחר מכן, בפרק זמן קצר יחסית, נוכל כבר לראות את התוצאות. המכונה פשוט תבין בדיוק מה היא צריכה לעשות ובקלות יחסית, הפריט כבר יהיה בידיים שלנו.

עיבוד שבבי זו עבודה שצריך לשים בידיים נכונות

עיבוד שבבי זה לא תמיד קל כמו שזה נשמע. בסוף, כדי לבצע את העבודה כמו שצריך, העובדים צריכים לרכוש את הידע הדרוש לביצוע העבודה, מי שיודעים לפתור כל תקלה בזמן אמת ולהגיע לתוצאה הרצויה. לא רק זה, אלא שלעיתים, דווקא הניסיון מאפשר לכם, המפתחים של המוצר, לקבל עוד מידע מקצועי שיעזור לכם לבחור את החומרים המתאימים למוצר בו אתם מושקעים.

לפני היציאה לדרך, יש להתמגן כנדרש

עיבוד שבבי זו פעולה מסוכנת. היא כוללת עבודה עם חשמל, גיצים עלולים לעוף, הנזק יכול להיות בידיים, בכל חלק חשוף של הגוף, בעיניים חס וחלילה. כל עובד המעוניין להיכנס למערכת, חייב להשתמש בציוד מגן מעולה, שיאפשר לו לבצע את העבודה שלו באופן בטוח. לכן חשוב לרכוש ציוד מגן במקום שיכול לספק ציוד מגן משובח ואיכותי. יש שורה ארוכה של מוצרים שיכולים לתת את המענה הדרוש:

והיד עוד נטויה. בעולם שלנו, כשכל אחד מאיתנו מודע להשלכות של עבודה לא בטוחה, אי אפשר לקחת סיכונים מיותרים.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן