עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903
כפפות עבודה

באילו כפפות תבחרו עבור הגנה מיטבית על כפות הידיים שלכם?

בין אם אתם אנשי מקצוע העובדים בעבודת כפיים ובין אם אתם מי שאוהבים לבצע עבודות כאלו ואחרות בבית בכוחות עצמם, בשיטת 'עשה זאת בעצמך', בכל מקרה חשוב לדעת, כי הידיים שלכם הם מה שחשוב מאוד לשמור עליו. ככה זה, הרבה פעמים פשוט לא שמים לב. ההתלהבות והרצון לבנות וליצור דברים חדשים, הרצון לתקן ללקוח תקלה זו או אחרת, משכיחים את העובדה הבסיסית, היא שאי אפשר לצאת לעבודה בלי להתמגן כנדרש.

כאשר אתם בוחרים מוצרים איכותיים, כאלו שיאפשרו לכם לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, אתם באופן טבעי, חשופים לחומרים שעלולים, במגע ישיר עם היד, ליצור נזקים. לכן חשוב מאוד, לא לוותר על בחירה מושכלת של כפפות עבודה לידיים שישמרו עליכם לאורך כל הדרך.

מה אתם מתכוונים לעשות? כך תדעו באיזו כפפה לבחור

העידן החדש, בתוכו אנחנו חיים, מלא בשפע של פיתוחים טכנולוגיים המאפשרים לכל עובד ופועל לרכוש את הציוד הטוב ביותר, במחיר נגיש ובעיקר, בהתאמה אישית לצורך. היום, מי שעובד בגינה ומי שעובד בתור חשמלאי לא צריכים לסמוך על אותן כפפות בלי שיוכלו לקבל את המענה המלא, אלא, ניתנת לכל אחד את האפשרות וההזדמנות, לבחור את הפריטים המדוייקים שישרתו אותם בצורה הכי טובה שאפשר.

זה לא אומר שעכשיו, פתאום, אתם צריכים להפוך למביני עניין גדולים בעולם הכפפות. המשמעות היחידה היא שכעת, אתם יכולים פשוט לבחור כפפה בהתאם לצרכים שלכם, לעיתים תוכלו להבחין בכפפה המתאימה רק בזכות השם שניתן לה.

מה הייחוד של סוגי כפפות שונים

קצרה היריעה מלדבר על כל סוגי הכפפות בהן ניתן להיעזר למגוון צרכים, אבל אנחנו כן יכולים לספר בקצרה על הייחוד והמשתנים יוצאי הדופן של כל כפפה. בייחוד, נרצה לדבר על המענה שכל כפפה נותנת לבעלה.

כפפות חשמלאים: אין דבר חשוב יותר עבור חשמלאים מאשר להימנע מליצור מעגל חשמלי שיוביל להתחשמלות, מה שיכול להיות מסוכן בצורה יוצאת מגדר הרגיל. כפפות חשמלאים מיוצרות מחומר ללא הולכה, מה שיש לו משמעות דרמטית במקרה הזה.

כפפות לריתוך: תפקידן הוא לשמור על הידיים מהגיצים הנוצרים כתוצר לוואי של פעולת הריתוך.

כפפות מגן חום: מיועדות לכל מי שבאים במגע עם כלים חמים. אלו יכולים להיות עובדי מוסך ואלו יכולים להיות אופים במאפייה.

כפפות מגן מחיתוך ודקירות: כפפות קלאסיות לעבודה בגינה למשל.

כפפות מגן מכימיקלים: כפפות באיכות גבוהה שתפקידן הוא לשמור על הידיים ממגע עם כימיקלים מסוכנים לעור ולגוף.

כפפות מגן קור: העובדים בתחום התרופות ועוד, כל מי שבאים במגע עם מוצרים היוצאים ממקרר צריכים כאלו.

כפפות חד פעמיות וכפפות הגנה: כפפות פשוטות יותר למשל כמו כפפות ניטריל ללא אבקה, המתאימות לשימוש בתעשייה וברפואה וגם בכלל לכל מי שרוצה לשמור על הידיים שלו באופן חד פעמי.

היום אפשר להזמין הכל באינטרנט

היתרון הוא שאתם יכולים להזמין גם מוצרי בטיחות מצוינים עבור הפרויקט עליו אתם שוקדים, כמו גם כפפות מגן מצוינות, בלחיצת מקלדת. אל תוותרו על בחירה מוצלחת של חומרים איכותיים ושל הכלים שיאפשרו לכם להגן על עצמכם לאורך כל הדרך.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן