עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903

ארונות בטיחות לאחסון חומרים מסוכנים של חברת Justrite

ארונות בטיחות לאחסון חומרים מסוכנים של חברת Justrite ארה"ב.

ארונות הבטיחות לאחסון חומ"ס של Justrite מיועדים לאחסון נוזלים דליקים, חומרים קורוזיביים וחומצות, תמיסות, כימיקלים, חומרי הדברה וחומרים מסוכנים אחרים.

ארונות הבטיחות עומדים בכל תקנות הבטיחות ובהנחיות הבטיחות לאחסון חומרים מסוכנים בארה"ב ובישראל.

ארונות הבטיחות לחומס של Justrite אותם מייבאת ומשווקת חברת מקסיסייפ, עמידים בפני אש וניתן לאחסן בהם בבטחה נוזלים דליקים כדי להפחית את נזקי האש במקום העבודה. הארונות יוצרו כדי להגן על העובדים ועל המתקנים בסביבת העבודה מפני אש.

שימוש לא בטוח בחומרים מסוכנים כגון נוזלים דליקים, חומרים קורוזיביים, כימיקלים, חומצות וחומרי הדברה עלול לגרום לשריפות, דליפת גזים רעילים, פיצוצים, הצתות אש ואסונות אחרים במקום העבודה. ארונות בטיחות לאחסון חומ"ס מתוצרת חברת Justrite ארה"ב, מספקים את הביטחון המקסימלי לאחסן חומרים מסוכנים אלה במקום העבודה, באופן שיצמצם את חשיפת העובד אליהם וישמור על בטיחותו מפני אסונות.

מדוע יש לבחור בארונות בטיחות לחומ"ס של Justrite ארה"ב?

  • ניתן לאחסן את החומרים המסוכנים בארונות הבטיחות באופן מבודד ומאורגן.
  • במקרה של שריפה, הימצאותם של ארונות הבטיחות מאפשרת לעובדים להתפנות בבטחה.
  • ארונות הבטיחות לחומ"ס של justrite עומדים בתקנות הפדרליות של מינהל הבריאות והבטיחות התעסוקתית (OSHA), של האגודה הלאומית להגנה מפני שריפות בארה"ב (NFPA) ובהנחיות הבטיחות לאחסון חומרים מסוכנים של המוסד לבטיחות ולגיהות בישראל.
  • באמצעות ארונות הבטיחות ניתן להגדיל את הכמות המקסימלית המותרת של נוזלים דליקים בשטחי בקרה, שבהם יש צורך לאחסן כמויות גדולות של נוזלים דליקים.
  • ארונות הבטיחות מגיעים במגוון גדלים וצורות כך שניתן למקם אותם במקומות שונים לצורך נוחות ויעילות מרבית של העבודה.
  • ארונות הבטיחות לאחסון חומרים מסוכנים של Justrite מסמנים חומרים דליקים וחומרים קורוזיביים ומזהירים מפניהם כדי למקסם את בטיחות העובדים במקום העבודה.
  • ארונות הבטיחות מצוידים במנגנון נעילה שקועה למיקסום הבטיחות.
  • Justrite היא החברה המובילה בעולם לציוד נלווה לאיכות הסביבה. החברה מספקת שלל מוצרים כגון מאצרות לחביות, קוביות ומכלים, מכלים מוגני התפוצצות, מאפרות בטיחות, משטפות עיניים, ציוד ספיגה, חביות הנצלה, ארגונומיה, כיסוי כבלים ועוד.
  • חברת Justrite רכשה לאחרונה את המתחרה הגדולה ביותר שלה למוצרים לאחסון חומרים מסוכנים – Eagle האמריקאית ואת חברת משטפות העיניים הגדולה בעולם – Hughes Safety Showers האנגלית.
  • Justrite מעניקה אחריות של 10 שנים לארונות הבטיחות לחומרים מסוכנים.

 לארונות הבטיחות לחומרים מסוכנים מגוון צבעים, וכל צבע מיועד לאחסון סוג אחר של חומרים מסוכנים. חברת ע.ה. אייל Maxsissafe (מקסיסייפ) מייבאת את כל ארונות הבטיחות של Justrite, בכל הצבעים, בכל הגדלים ולכל המטרות, בהתאם לצורכי הלקוח.

להלן צבעי ארונות הבטיחות לחומ"ס והחומרים שהם מיועדים לאחסן:

צבע שימוש
תכלת ארון בטיחות תכלת לאחסון חומרים קורוזיביים, חומצות, כימיקלים, בסיסים, תמיסות וכדומה
 צהוב  ארון בטיחות צהוב לאחסון דליקים   לאחסון נוזלים דליקים, חומרים מזיקים, חומרי הדברה, ממיסים, כימיקלים וחומרים מסוכנים אחרים 
 אדום ארון בטיחות אדום לאחסון חומרים דליקים כגון פחי צבע, דיו, תרסיסים וכדומה
 כחול  לאחסון חומרים מסוכנים כגון חומצות, בסיסים, חומרי חמצון, חומרים רעילים וכדומה
 ירוק ארון בטיחות ירוק לאחסון חומרי הדברה, קוטלי חרקים, חומרי ריסוס, דשנים, חומרים דליקים וכדומה
 כתום  לאחסון ציוד לשעת חירום כגון פנסים, מכשירי רדיו, ערכת עזרה ראשונה, מכשירי הנשמה וכדומה 
 לבן פוליאתילן  לאחסון חומרים קורוזיביים אגריסיביים

ארונות בטיחות בצבע תכלת – לאחסון חומרים קורוזיביים וחומצות

ארונות הבטיחות בצבע תכלת של חברת Justrite ארה"ב מיועדים לאחסון של חומרים קורוזיביים וחומצות. באמצעות ארונות אלה ניתן למנוע נזקים של נוזלים קורוזיביים בזכות עיצוב מיוחד לאחסון בטוח של חומרים אלה במעבדות. לארונות הבטיחות בצבע תכלת גימור מיוחד נגד חומצות, בסיסים ותמיסות, וגימור זה מגן על המעבדה ועל העובדים מנוזלים מסוכנים. ארונות הבטיחות התכולים זמינים במבחר סוגים וגדלים. כל מדף בארון זה מגיע עם מגש פוליאתילן.
בסביבות מחקר שונות משתמשים בסוגים שונים של כימיקלים ועל כן יש צורך בפתרונות אחסון מיוחדים. אם משתמשים בחומצות, בבסיסים ובתמיסות, יש הכרח לבודד חומרים מסוימים אלה מאלה כדי למנוע פיצוצים ושריפות. יש לעיין בגיליון נתוני הבטיחות (SDS) כדי לבדוק את התכונות הכימיות של החומרים המאוחסנים ואת השיטה המומלצת לאחסן אותם.

ארונות בטיחות צהובים – לאחסון נוזלים דליקים

ארונות הבטיחות הצהובים של חברת Justrite מיועדים לאחסון בטוח ואמין של נוזלים דליקים ולשמירה עליהם. הארונות נבדקו והוכחו כעמידים באש וקיבלו אישורי FM. ארונות הבטיחות הצהובים של Justrite זמינים במבחר סוגים וגדלים.
עם ארונות הבטיחות הצהובים ניתן להגן על העובדים, להפחית את הסכנות שבשריפה ולשפר את היעילות בעבודה באמצעות אחסון נוזלים דליקים וכימיקלים בארונות בטיחות העומדים בתקנות בטיחות בין-לאומיות. ארונות הבטיחות הצהובים עומדים בתקנות הפדרליות של מינהל הבריאות והבטיחות התעסוקתית (OSHA) ושל האגודה הלאומית להגנה מפני שריפות בארה"ב (NFPA). הארונות הצהובים בדגמי Sure-Grip® EX מצוידים בדפנות עבות כפולות בעובי של מ"מ אחד ופלדה מרותכת עם 38 מ"מ מרווח בידוד של אוויר לעמידות באש. הארונות מצוידים בדלתות בנעילה עצמית הנסגרות בקלות לבטיחות מקסימלית בתנאי אש. בדלתות יש מנגנון אל-כשל של סגירה ובו שלוש נקודות של כדורי נעילה מנירוסטה.

 אנו מזמינים אותך לרכוש את ארונות הבטיחות לאחסון חומרים מסוכנים מתוצרתה של חברת Justrite ארה"ב על פי צורכי העסק שלך, וליהנות מכל היתרונות שחברת ע.ה. אייל Maxsissafe (מקסיסייפ) מעניקה:

  •  שירות ואמינות ללא פשרות
  •  אספקה מהירה ממלאי זמין עד בית הלקוח
  • חברה מוכרת וידועה בעלת מוניטין של למעלה מ-15 שנה
  • חברת Maxsissafe (מקסיסייפ) זכתה במכרז של משרד הביטחון לאספקת ארונות בטיחות לאחסון חומרים מסוכנים לכל בסיסי צה"ל

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן