עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903

ארונות בטיחות במעבדה

ארונות בטיחות במעבדה

חברתנו נמנית על המובילות בישראל בכל הקשור לציוד בטיחות וציוד לאיכות הסביבה ומתמחה בתכנון וביצוע פרויקטים בתחומים אלו בהתאמה אישית לדרישות הלקוח. אנו אמונים על אספקה שוטפת ומהירה של מגוון מוצרים העומדים בתקנים המחמירים ביותר של השוק האמריקאי והאירופאי, עם בלעדיות בשיווק והפצה של המוצרים המובילים בעולם. בין היתר, אנו מעניקים מענה ללקוחות ממגזרים שונים עבור ארונות בטיחות במעבדה.

דברו איתנו במייל או בטלפון 08-9160903
לצפייה במוצרים לחצו כאן

על לקוחותינו נמנים לקוחות רבים, גדולים ומוכרים במשק אשר חלקם גם מחזיקים מעבדות, בין אם מדובר בחברות ממשלתיות, בענף התרופות, בתי חולים, תעשיות כימיות ועוד. כמו כן, חברתנו זכתה במכרז הרב שנתי לאספקה של ארונות בטיחות לחומרים מסוכנים למשרד הביטחון. לקוחותינו נהנים משירות ואמינות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מאספקה מהירה עד לכתובת המבוקשת מתוך מלאי זמין המתחדש תדיר, וממוניטין של חברה מוערכת במשק הישראלי מזה 15 שנים.

אספקת ארונות בטיחות למעבדה

מטבע הדברים, ארונות בטיחות במעבדה חייבים להציג מאפיינים ייחודים על מנת לאחסן כימיקלים, תמיסות, חומצות, נוזלים דליקים וחומרים מסוכנים נוספים. חברתנו מייבאת ומשווקת את ארונות הבטיחות לאחסון חומ"ס של חברת Justrite האמריקאית, העומדים בכל הנחיות ותקנות הבטיחות בתחום זה בארה"ב. מדובר בארונות עמידים לאש אשר יוצרו במטרה להגן על המתקנים והעובדים בסביבה, ולספק ביטחון מרבי של חומ"ס באופן המצמצם את חשיפת העובדים ושומר על בטיחותם מאסונות.

חברתנו מייבאת ומשווקת את ארונות הבטיחות של Justrite בכל הצבעים, כאשר כל צבע מיועד לאחסון חומרים מסוכנים מסוג שונה. ארונות אלו מגיעים בקשת רחבה של צורות וגדלים, דבר המאפשר למקם אותם במעבדה בנקודות שונות לצרכי יעילות ונוחות אופטימלית של סביבת העבודה. החומרים מאוחסנים בצורה מאורגנת ומבודדת, כאשר בעת שריפה במקום הארונות מאפשרים פינוי בטוח. הם מסמנים חומרים קורוזוביים ודליקים ומזהירים את העובדים מפניהם להעלאת רמת הבטיחות במעבדה, ובנוסף הם מצוידים במנגנון נעילה שקועה הממקסם את הבטיחות.

יש לציין כי הארונות מגיעים עם אחריות של 10 שנים מחברת justrite, הנחשבת למובילה כיום בעולם בתחום הציוד הנלווה לאיכות הסביבה. הארונות עומדים בהנחיות הבטיחות לאסון חומ"ס של המוסד לבטיחות וגהות, וכן בתקנות מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית של האגודה הלאומית להגנה משריפות בארה"ב.

הצוות המקצועי של חברתנו ישמח לעמוד לרשותכם עם מידע נוסף על ארונות בטיחות במעבדה, הכוונה מקצועית ופתרונות מותאמים אישית. לפרטים נוספים ולשיחה עם נציגינו, התקשרו כעת ל- 08-9160903 או 1-800-360-365

 

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן