עגלה

סל הקניות שלך ריק כרגע.
08-9160903

אחסון חומרים מסוכנים

ארונות בטיחות לאחסון חומרים מסוכנים

חברת ע.ה. אייל שיווק ומסחר בע"מ/ maxsissafe היא מהמובילות בארץ בייבוא ושיווק ציוד בטיחות ולאיכות הסביבה. אנו מתמחים באספקה מהירה של מוצרי איכות אמינים העומדים בתקנים המחמירים של השוק האירופאי והאמריקאי, ומחזיקים בלעדיות על הפצת הציוד המוביל בעולם. בנוסף, חברתנו מתמחה בתכנון וביצוע פרויקטים בתחומי ציוד הבטיחות ואיכות הסביבה בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. על הציוד שאנו מספקים מתוך מלאי זמין המתחדש תדיר, נמנים ארונות בטיחות לאחסון חומרים מסוכנים.

לצפיה במוצרים לחצו כאן דברו איתנו

08-9160903במייל

על לקוחותינו נמנים גורמים רבים ומוכרים במשק הנזקקים לפתרונות אחסון חומרים מסוכנים, בינים רפא"ל מערכות לחימה, פז שמנים, בז"ן, תרכובות ברום, בתי חולים, חברת החשמל, טבע ועוד. לקוחות אלו ועוד רבים נוספים זוכים לשירות מחברה מוערכת ובעלת מוניטין רב שנים, המקפידה על אספקה מהירה ועל אמינות מוחלטת ללא פשרות ברמת השירות והמוצר. אנו גאים שזכינו במכרז הרב שנתי של משרד הביטחון לאספקת ארונות בטיחות לאחסון חומ"ס לכל בסיסי צה"ל.

ארונות בטיחות לאחסון חומ"ס מסוגים שונים

גורמים ממגוון מגזרי המשק נדרשים לאחסן באופן בטוח חומרים מסוכנים מסוגים שונים, החל בחומרי הדברה, דרך כימיקלים ועד לנוזלים דליקים וקורוזיביים. לשם כך נדרשים ארונות העומדים בתקנים המחמירים ביותר, אשר מקנים בטיחות מקסימלית לצד נוחות ויעילות בסביבת העבודה. את הפתרון לצורך זה אנו מביאים בדמות ארונות בטיחות לאחסון חומרים מסוכנים של חברת Justrite האמריקאית. מדובר בארונות העומדים בכל הנחיות ותקנות הבטיחות הרלוונטיות, ומיועדים לאחסון חומרים קורוזוביים, תמיסות, חומצות, נוזלים דליקים, חומרי הדברה, כימיקלים וחומרים מסוכנים מסוגים נוספים.

ארונות אלו מגיעים בגדלים, צורות וצבעים שונים, כאשר כל צבע מיועד לאחסון סוגים שונים של חומ"ס. כך לדוגמא, ארון בצבע תכלת מיועד לאחסון חומצות, חומרים קורוזיביים וכדומה. ארונות אלו מונעים נזקים העלולים להיגרם מדליפת נוזלים קורוזיביים בזכות החומר ממנו הם עשויים, אשר מיועד לאחסון בטוח של חומרים אלו. הארונות מגיעים עם גימור מיוחד כנגד תמיסות, בסיסים וחומצות המגן על העובדים מנוזלים מסוכנים. ניתן להזמינם במגוון סוגים, צורות וגדלים על מנת ליצור נוחות אופטימאלית בסביבת העבודה.

לעומת זאת, ארון בצבע צהוב מיועד לאחסון חומרי הדברה, ממיסים, נוזלים דליקים, חומרים מזיקים, כימיקלים ועוד. ארונות אלו מגנים על העובדים מפני נוזלים דליקים, מפחיתים סכנות הכרוכות בשריפה ומשפרים את יעילות העבודה. זאת, דרך אחסון של כימיקלים ונוזלים דליקים בארון בטיחות העומד בתקנות בינלאומיות. הארונות מגיעים עם דפנות עבות כפולות, מרווח בידוד אוויר לעמידות באש, דלתות נעילה עצמית ומנגנון אל-כשל לסגירה עם 3 נקודות כדורי נעילה מנירוסטה.

לפרטים נוספים על אחסון חומרים מסוכנים ולשיחה עם נציגינו, התקשרו כעת ל- 08-9160903 או 1-800-360-365.

המוצרים שלנו

הצג עוד
דילוג לתוכן